Garantie en retour

Alle goederen zijn geldig voor garantieservice verklaard door een fabrikant.

  • Volgens de EU-richtlijn 1999/44 / EG moeten EU-landen een garantieperiode van niet minder dan 24 maanden bieden.
  • Voor de reparatie van het product moet de klant een aankoopbewijs of een ingevulde pasgarantie hebben.
  • Als het item is gebroken voor het einde van de periode gespecificeerd in de garantie, zullen de garantiereparaties gratis worden uitgevoerd.

Garantie obl igaties zijn niet van toepassing op :

  • gebroken lichtbronnen;
  • als het product niet is gebruikt voor het beoogde doel (commerciële of industriële doeleinden of in overeenstemming met de vereisten gespecificeerd in de gebruikershandleiding) ;
  • een onafhankelijke reparatie van beschadigde afdichtingen is uitgevoerd, of als er tekenen zijn die wijzen op een poging om het product te demonteren;
  • als er tekenen zijn van schade aan een mechanische behuizing of andere onderdelen;
  • het product is onjuist aangesloten op een voedingsbron of is kapot gegaan als gevolg van een te hoge pulsspanning voor elektrische installatiewerkzaamheden in onderstations en distributieapparatuur, enz ..;
  • het product is beschadigd door onweer, brand, water of andere rampen, agressieve materialen, vloeistoffen, enz .;
  • garantie is niet geldig voor de productaccessoires, onderdelen en assemblages waarvan de explotatieperiode beperkt is.

Verpakking

Alle klanten wordt geadviseerd om het originele pakket te behouden veroudering van de goederen voor het geval u garantieservice nodig heeft. Dit is een van de claims van de fabrikanten. Verwijder het serienummer of andere relevante informatie die nodig is voor de identificatie van de goederen niet uit het product.

Teruggave van de items

Als het productproduct niet de behoeften van de klant vereist, is het mogelijk om de artikel aan de verkoper binnen 14 kalenderdagen na ontvangst.

Product moet ongebruikt en in de originele verpakking worden geretourneerd, met uitzondering van transparante vacuümverpakking.

Alle fabrieksstickers, inclusief het serienummer, moeten op het product en / of verpakking.

Indien de koper de onvoldoende kwaliteit van non-foodartikelen heeft gekocht waarvan de tekortkomingen niet met de verkoper zijn besproken, heeft de koper het recht de verkoper van de optie te eisen:

  • om de ontoereikende kwaliteit van het product van voldoende kwaliteitsproduct;
  • om de prijs te verlagen;
  • binnen een redelijke tijd om de short goederen zonder betalingsfouten;
  • ter vergoeding van verwijderingskosten van de productdefecten als de koper de defecten zelf of met behulp van een derde partij heeft verwijderd na de redelijke termijn waarbinnen de verkoper de defecten niet heeft verwijderd;
  • om het verkoopcontract te beëindigen en een verzoek in te dienen een retour voor het betaalde item.

Artikelen worden vervangen of teruggestuurd naar de klant op de plaats van aankoop. De koper moet de verkoper een schriftelijk verzoek indienen waarin het gebrek aan goederen wordt vermeld. De aanvraag gaat vergezeld van een kassabon of kassabon of andere verkopen van goederen van de verkoper die het document en het verkoopdocument bevestigen (als het verkochte item een kwaliteitsgarantieperiode heeft).

Als de koper niet houdt van de vorm, grootte, kleur, patroon van het artikel heeft hij het recht om binnen veertien dagen na de verkoopdatum van non-food, als de verkoper geen langere termijn heeft vastgesteld, de goederen te vervangen door een soortgelijk product.

If de verkoper kan het artikel niet wijzigen in het juiste artikel, de koper heeft het recht om binnen de gestelde termijn het product terug te sturen naar de verkoper en het betaalde geld terug te krijgen.