Hydromassagezwembad NOVITEK ROPI COMFORT XS
Omschrijving
Novitek hottubs, gemaakt in Finland, zijn ontworpen voor noordelijke omstandigheden – ze zijn bestand tegen de tand des tijds en weersomstandigheden en houden hun eigenaars tientallen jaren lang gezond. Alle Novitek buitenbubbelbaden worden van begin tot eind met de hand vervaardigd in de fabriek in Salo, Zuidwest-Finland. De buitenbubbelbaden van Novitek zijn voorzien van het Key Flag-logo als teken van Fins vakmanschap. Bij de vervaardiging van buitenbubbelbaden worden alleen de beste materialen en componenten gebruikt. Het bedieningspaneel, de bedieningseenheid, de verwarming, de jets en de regelaars zijn allemaal gemaakt door Balboa, 's werelds grootste Amerikaanse fabrikant. Onze hottubs ondergaan tijdens het productieproces een strenge kwaliteitscontrole. Elke spa wordt ook in de fabriek op water getest voordat deze naar de klant wordt verzonden.
De Ropi ontspant maximaal drie zwemmers tegelijk. De elegantie en ergonomie van deze compacte hottub zijn niet aangetast. Ropi is de perfecte keuze voor koppels of als de ruimte beperkt is. Wanneer u voor Ropi kiest, doet u alleen concessies aan de maat en niet aan de kwaliteit.
Technische data:
- Afmetingen: 160 x 190 x 93 cm (LxBxH).
- Aantal zitplaatsen: 1 st.
- Aantal ligstoelen: 2 st.
- Massagejets: 25 st.
- Watervolume: 900 liter.
- Gewicht zonder water: 220 kg.
- Extern afwerkingsmateriaal: UPM-composiet.
- Elektrische aansluiting: 2 x 16A (230V)
- Massagepompen: 1x1,5 kW
- Filterpomp: Comfort Separaat
- Afstandsbediening TP500
- LED verlichting
- Ozonator
Extra's:
Hulpverwarmer
De extra verwarming verwarmt het water sneller tot de ingestelde temperatuur en houdt de temperatuur zelfs bij de koudste temperaturen op peil.
Voor hogere breedtegraden, of als de locatie winderig is, raden wij altijd aan om voor uw zwembad een in de fabriek gemonteerde boosterverwarmer van 3 kW te kiezen.
ControlMySpa-afstandsbediening
ControlMySpa zwembadbediening op afstand is ontworpen voor meer flexibiliteit en gebruiksgemak.
Met de app kunt u via uw mobiele apparaat verbinding maken met uw spa, waar u ook bent.
Je kunt onder andere de temperatuur regelen, plannen, lampen beheren en notificaties ontvangen.
Tweedelige lambrisering
Inbouwpanelen zijn een absolute keuze als de hottub in het terras van 40 cm moet worden ingebouwd.
Met deze lambrisering kan de hottub in een terras verzonken worden zonder dat er aparte onderhoudsluiken in het terras zijn ingebouwd.
De gootsteenbekleding kan maximaal 40 cm vanaf de onderkant van de hottub tot aan de bovenkant van het terras worden geplaatst.
Houd er echter rekening mee dat u bij elke rechte wand van de hot tub minimaal 50 cm ruimte moet laten om voldoende ruimte te laten voor
onderhoud.
De spa is een duurzame investering en kan bovendien worden verplaatst. Zelfs als u het zwembad niet onmiddellijk laat zinken, kunt u dankzij de verzonken lambrisering dit op een later tijdstip alsnog doen.
Tweedelige lambrisering De lambrisering is netjes en onopvallend. Optisch is er geen verschil tussen inbouwpanelen en normale panelen.
UV-ONTSMETTINGSMIDDEL
UV-licht vernietigt 99% van de schadelijke virussen, bacteriën en ziekteverwekkers zonder schadelijke chemicaliën of gassen aan het water toe te voegen.
Technical specification
- Aantal ligstoelen 2 stuks
- Aantal stoelen 1 st.
- Garantie (j.) 2
- Land van fabricage Finland
- Breedte, mm 1900
- Hoogte, mm 930
- Lengte (mm) 1600
- Gewicht 220
- Voedingsspanning, fase 2 x 16A (230V)
Shipping information
De prioriteit van ons bedrijf is om de beste kwaliteit goederen te leveren aan onze klanten, op een voor hen geschikt tijdstip en op de plaats van hun keuze.
Wij verzenden goederen naar alle landen ter wereld. Als u bij het kiezen van het afleveradres het gewenste land of de gewenste stad niet kunt vinden, neem dan contact met ons op via e-mail [email protected] of bel naar het contacttelefoonnummer. De bezorgkosten worden dan individueel berekend.
Bezorging is altijd mogelijk.
Bezorginformatie:
Het voorbereiden van uw bestelling voor verzending duurt 2-3 werkdagen vanaf het moment dat de betaling op de bankrekening van de winkel is ontvangen. Zodra uw bestelling klaar is, wordt deze overgedragen aan de koerier voor bezorging.
Levertijd:
De levertijd bedraagt doorgaans 8 tot 10 werkdagen, maar bij grotere of omvangrijke bestellingen kan de levertijd langer zijn.
Houd er rekening mee dat bestellingen in het weekend en op feestdagen niet worden verwerkt, verzonden of geleverd.
De maximale levertijd bedraagt 4–6 weken.
De levertijd wordt gerekend vanaf het moment dat de bestelling wordt opgehaald en verzonden vanuit ons magazijn. Zodra de bestelling is verzonden, ontvangt de klant een e-mailmelding met alle trackinginformatie van zijn bestelling. De leveringsvoorwaarden kunnen veranderen afhankelijk van de afgelegen ligging van het bestemmingspunt.
De op de website vermelde levertijd is bij benadering.
Het bedrijf is niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen in de levering.
Het bedrijf is niet verantwoordelijk voor het herinhuren van elektriciens of bouwers.
NB! Indien u uw bestelling niet binnen de hierboven aangegeven termijn heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Prijzen voor thuisbezorging
De verzendkosten binnen Europa worden berekend volgens de tarieven van de koeriersdienst.
Voordat de goederen worden geleverd, spreekt de koerier telefonisch een acceptabel bezorgmoment met u af (werkdagen ma-vr 8:00 - 17:00 uur).
De bezorgkosten zijn niet inbegrepen in de prijs van het product zoals vermeld in de webwinkel.
De verzendkosten worden aan het winkelmandje toegevoegd.
Verzameling van goederen
Controleer bij ontvangst van de geleverde goederen de staat van de zending (verpakking), zorg ervoor dat de verpakking niet vervormd of beschadigd is. Als u vermoedt dat het pakket beschadigd of vervormd is, onderteken dan de pakketdocumenten niet en stuur het pakket terug naar de koerier. Als het pakket in orde is, onderteken dan de factuur (cognossement) of een ander overdrachts-acceptatiedocument van de zending. Het ondertekende document is het bewijs dat de bestelde goederen bij u zijn afgeleverd.
Bij aankoop van producten die langer zijn dan 2,4 m, kan het zijn dat de klant zelf voor het lossen moet zorgen.
Retourneren van de goederen
Wij doen ons best om goederen die bij ons zijn gekocht te verpakken. Helaas kan er soms schade ontstaan tijdens het transport. Zelfs als u niet weet of iets beschadigd is of niet, is het altijd goed om foto's te maken van het aangekomen pakket op uw smartphone, u hebt die nodig voor het geval er schade is aan de inhoud.
Als u tekenen van beschadigde verpakking ziet, neem dan de volgende stappen:
1. Maak foto's van het pakket en controleer of de schade zichtbaar is.
2. Pak uw bestelling uit en controleer of er producten beschadigd zijn. Maak een foto van het beschadigde artikel.
3. Als er sprake is van een overtreding, informeer ons dan via e-mail [email protected]
NB! Voor alle claims van beschadigde of kapotte goederen, moet u uw claim binnen één (1) werkdag vanaf de datum van levering indienen. Het bedrijf moet volledige details en beschrijving in schriftelijke vorm ontvangen met bijgevoegde foto's van de beschadigde goederen.
Indien de koper weigert de geleverde goederen in ontvangst te nemen die niet gebrekkig zijn, dient hij de kosten voor het terugzenden van de goederen aan ons te betalen.
Als u verzoeken of opmerkingen heeft over goederenbezorgdiensten, neem dan contact met ons op via e-mail of telefoon. Wij zullen uw wensen zeker overwegen.