Houtgestookte saunakachel GEFEST - Avangard ZK Uragan 25 (P2) in tulprooster
Omschrijving
Avangard ZK Uragan 25 (P2) is een nieuw concept voor het verwarmen van een gietijzeren saunakachel met warmtebehoud en directe vulling.
De behuizing is modulair opgebouwd, de montage vindt van onder naar boven plaats, waarbij de modules met elkaar verbonden worden via een messing-en-groefsysteem.
De stoomverdamper in de Avangrad-kachel weegt 42 kg en wordt verwarmd door direct contact met de vlam. De stoomverdamper heeft twee oppervlakken met een groter werkoppervlak: van onderaf wordt hij verwarmd door vuur en van bovenaf wordt water aangevoerd voor de stoom. Om het verdampingsoppervlak te vergroten en de eerste steenlagen te verwarmen, zijn er hoge spikes op de kachel geplaatst.
De vlamverdeler wordt in 3 fasen onder de kachel geïnstalleerd. Hij verdeelt de vlam in 3 stralen en leidt deze eerst naar de zijkanten voor intensieve verwarming van de wanden en convectieve verwarming van de lucht in de stoomruimte. Hiervoor zijn convectiepunten aan de buitenkant geplaatst. Daarnaast stroomt de vlam via de randen naar de uitgang van de schoorsteen, waardoor de kachel wordt verwarmd.
De verwarming maakt het mogelijk om verschillende GEFEST-startmodules in combinatie met het glijblok te installeren.
De set bevat:
- saunakachel Avangard ZK Uragan 25 (P2)
- startleiding 0,5 m.
- deksel van het fornuis
- 2 stoomkanonnen
- raster "Tulp"
- gesloten kacheldeur met stoomregelklep
- roestvrijstalen asbak
- kit tot 1500С - 1 st.
- garantiebewijs (gebruiksaanwijzing)
De stenen zijn apart verkrijgbaar.
Technical specification
- Garantie (j.) 2
- Aanbevolen saunagrootte (m³) 16 - 24
- Afmeting breedte (mm) 680
- Afmeting hoogte (mm) 630
- Afmeting diepte (mm) 430
- Gewicht (kg) 253
- Materiaal Gietijzer
- Maximale lengte brandhout, (mm) 380
- Type verbrandingskamer Extern
Instructie
Shipping information
De prioriteit van ons bedrijf is om de beste kwaliteit goederen te leveren aan onze klanten, op een voor hen geschikt tijdstip en op de plaats van hun keuze.
Wij verzenden goederen naar alle landen ter wereld. Als u bij het kiezen van het afleveradres het gewenste land of de gewenste stad niet kunt vinden, neem dan contact met ons op via e-mail [email protected] of bel naar het contacttelefoonnummer. De bezorgkosten worden dan individueel berekend.
Bezorging is altijd mogelijk.
Bezorginformatie:
Het voorbereiden van uw bestelling voor verzending duurt 2-3 werkdagen vanaf het moment dat de betaling op de bankrekening van de winkel is ontvangen. Zodra uw bestelling klaar is, wordt deze overgedragen aan de koerier voor bezorging.
Levertijd:
De levertijd bedraagt doorgaans 8 tot 10 werkdagen, maar bij grotere of omvangrijke bestellingen kan de levertijd langer zijn.
Houd er rekening mee dat bestellingen in het weekend en op feestdagen niet worden verwerkt, verzonden of geleverd.
De maximale levertijd bedraagt 4–6 weken.
De levertijd wordt gerekend vanaf het moment dat de bestelling wordt opgehaald en verzonden vanuit ons magazijn. Zodra de bestelling is verzonden, ontvangt de klant een e-mailmelding met alle trackinginformatie van zijn bestelling. De leveringsvoorwaarden kunnen veranderen afhankelijk van de afgelegen ligging van het bestemmingspunt.
De op de website vermelde levertijd is bij benadering.
Het bedrijf is niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen in de levering.
Het bedrijf is niet verantwoordelijk voor het herinhuren van elektriciens of bouwers.
NB! Indien u uw bestelling niet binnen de hierboven aangegeven termijn heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Prijzen voor thuisbezorging
De verzendkosten binnen Europa worden berekend volgens de tarieven van de koeriersdienst.
Voordat de goederen worden geleverd, spreekt de koerier telefonisch een acceptabel bezorgmoment met u af (werkdagen ma-vr 8:00 - 17:00 uur).
De bezorgkosten zijn niet inbegrepen in de prijs van het product zoals vermeld in de webwinkel.
De verzendkosten worden aan het winkelmandje toegevoegd.
Verzameling van goederen
Controleer bij ontvangst van de geleverde goederen de staat van de zending (verpakking), zorg ervoor dat de verpakking niet vervormd of beschadigd is. Als u vermoedt dat het pakket beschadigd of vervormd is, onderteken dan de pakketdocumenten niet en stuur het pakket terug naar de koerier. Als het pakket in orde is, onderteken dan de factuur (cognossement) of een ander overdrachts-acceptatiedocument van de zending. Het ondertekende document is het bewijs dat de bestelde goederen bij u zijn afgeleverd.
Bij aankoop van producten die langer zijn dan 2,4 m, kan het zijn dat de klant zelf voor het lossen moet zorgen.
Retourneren van de goederen
Wij doen ons best om goederen die bij ons zijn gekocht te verpakken. Helaas kan er soms schade ontstaan tijdens het transport. Zelfs als u niet weet of iets beschadigd is of niet, is het altijd goed om foto's te maken van het aangekomen pakket op uw smartphone, u hebt die nodig voor het geval er schade is aan de inhoud.
Als u tekenen van beschadigde verpakking ziet, neem dan de volgende stappen:
1. Maak foto's van het pakket en controleer of de schade zichtbaar is.
2. Pak uw bestelling uit en controleer of er producten beschadigd zijn. Maak een foto van het beschadigde artikel.
3. Als er sprake is van een overtreding, informeer ons dan via e-mail [email protected]
NB! Voor alle claims van beschadigde of kapotte goederen, moet u uw claim binnen één (1) werkdag vanaf de datum van levering indienen. Het bedrijf moet volledige details en beschrijving in schriftelijke vorm ontvangen met bijgevoegde foto's van de beschadigde goederen.
Indien de koper weigert de geleverde goederen in ontvangst te nemen die niet gebrekkig zijn, dient hij de kosten voor het terugzenden van de goederen aan ons te betalen.
Als u verzoeken of opmerkingen heeft over goederenbezorgdiensten, neem dan contact met ons op via e-mail of telefoon. Wij zullen uw wensen zeker overwegen.