Reserveonderdelen - HARVIA verwarmingselementen
Model: SPZSB-224

Reserveonderdelen - HARVIA verwarmingselementen

vanaf € 52.00
Prijzen zijn exclusief verzendkosten
Levertijd
Het product kan een iets andere pasvorm of kleur hebben dan op de foto.

Verwarmingselementen voor HARVIA elektrische saunakachels. De verwarmingselementen zijn ontworpen om intensief gebruik te doorstaan. Gooi uw oude saunakachel niet weg, het is mogelijk om hem te repareren! Raadpleeg onze keuze aan verwarmingselementen.

SKU Verwarmingsmodellen
SPZSN-150 Delta D23(E, EE), D29(EE)
SPZSN-160 Delta D29(EE), D36(E, EE)
SPZSC-360 Unio HNK360(E,EE), Cilindro PC110E/EE/HEE
SPY10-0016 De Muur SW45(E)
SPY10-0015 De Muur SW60(E)
SPY10-0014 De Muur SW80(E)
SPZCU-830 De Muur SW90(E), De Muur Combi SW90(S/SA), Virta HL90, Virta Combi HL90S(A), Virta Pro HL160, Virta Pro Combi HL160SA, Modulo 160, 180
SPZCU-823 De Wandcombinatie SW45S/SA, SW70S/SA, Virta HL70, Virta Combi HL70S(A), Virta Pro HL135, HL160, Virta Pro Combi HL135SA, HL160SA, Modulo 135, 160
SPZSJ-100 Compacte JM20(E), JM25(E)
SPZSJ-110 Compacte JM25(E), JM30(E)
SPZSB-770 Vega Compact BC23(E), BC35(E)
SPZSB-224 Vega BC45(E)
SPZSB-226 Vega BC60(E), Vega Combi BC60SE(A)
SPZSB-228 Vega BC80(E)
SPZSB-229 Vega BC90(E), Vega Combi BC90SE(A)
SPZSB-461 Vega Pro BC105, BC135
SPZSB-462 Vega Pro BC135, BC165
SPZSK-690 KIP30(E), KIP45(E), Topklasse KV30(E), KV45(E), Sound / Steeltop M45(E), Moderna V45E, Topklasse Combi KV50SE(A)
SPZSK-700 KIP60(E), Topklasse KV60(E), Sound / Steeltop M60(E), Moderna V60E, Topklasse Combi KV60SE(A), Classic Electro CS60
SPZSK-710 KIP80(E), Topklasse KV80(E), Sound / Steeltop M80(E), Moderna V80E, Topklasse Combi KV80SE(A), Classic Electro CS80
SPZSK-720 KIP90(E), Sound / Steeltop M90(E), Topklasse Combi KV90SE(A)
SPZSE-259 Fuga FU90(E), Figaro FG90(E), Quatro QR90, Cilindro PC90(E,H,F,EE,HEE), Cilindro Plus PP90(E), Glow TRT90(E), TRC90(E)
SPZRH-247 Kivi PI70(E)
SPZRH-249 Kivi PI90(E)
SPZRH-720 Figaro FG70(E), Quatro QR70, Cilindro PC70(E,H,F,EE,HEE), Cilindro Plus PP70(E), Glow TRT70(E), TRC70(E)
SPZSC-022 Cilindro PC66(E), Cilindro Pro PC100E, PC135E, PC165E, PC200E, Modulo MDA165, MDA200
SPZVO-201 Wereldbol GL70(E)
SPZVO-200 Wereldbol GL110(E)
SPZCU-836 Virta HL110, Virta Combi HL110S(A), Virta Pro HL220, Virta Pro Combi HL220SA
SPZSP-240 Legende PO11, Club K11G(S)
SPZSS-110 Legende PO11, Senator T9, T10.5, Senator Combi T7C(A), T9C(A), Elegance F10.5, Club K11G(S)
SPZSS-120 Senator T10.5, Senator Combi T7C(A), T9C(A), Elegance F10.5, Club K13.5G(S)
SPZSP-250 Legende PO165, Elegance F15, F16.5, Club K13.5G, K15G, Club Combi K13.5GS, K15GS
SPZSP-255 Legende PO165, Elegance F16.5, F18
SPZSF-20 Sterke AF4 / AFB4
SPZSF-30 Sterke AF6 / AFB6
SPZSF-50 Sterke AF9 / AFB9
SPZSL-313 Club K9, K10.5, K12, Profi L26
SPZSL-310 Club K9, Prof L23
SPZSL-316 Club-K12
SPZSL-314 Club K15, Prof L23, L26, L30
SPZSK-732 Prof L20
SPZSL-318 Prof L33
SPZHH-170 Verborgen verwarming HH6, HH12
SPZHH-180 Verborgen verwarming HH9
SPZH-104 Steamer SS20 en voor alle Steamers in Combi-kachels behalve Vega Combi
  • Gewicht (kg) 0.3

De prioriteit van ons bedrijf is om de beste kwaliteit goederen te leveren aan onze klanten, op een voor hen geschikt tijdstip en op de plaats van hun keuze.

Wij verzenden goederen naar alle landen ter wereld. Als u bij het kiezen van het afleveradres het gewenste land of de gewenste stad niet kunt vinden, neem dan contact met ons op via e-mail [email protected] of bel naar het contacttelefoonnummer. De bezorgkosten worden dan individueel berekend.

Bezorging is altijd mogelijk.

Bezorginformatie:
Het voorbereiden van uw bestelling voor verzending duurt 2-3 werkdagen vanaf het moment dat de betaling op de bankrekening van de winkel is ontvangen. Zodra uw bestelling klaar is, wordt deze overgedragen aan de koerier voor bezorging.
Levertijd:
De levertijd bedraagt doorgaans 8 tot 10 werkdagen, maar bij grotere of omvangrijke bestellingen kan de levertijd langer zijn.
Houd er rekening mee dat bestellingen in het weekend en op feestdagen niet worden verwerkt, verzonden of geleverd.
De maximale levertijd bedraagt 4–6 weken.

De levertijd wordt gerekend vanaf het moment dat de bestelling wordt opgehaald en verzonden vanuit ons magazijn. Zodra de bestelling is verzonden, ontvangt de klant een e-mailmelding met alle trackinginformatie van zijn bestelling. De leveringsvoorwaarden kunnen veranderen afhankelijk van de afgelegen ligging van het bestemmingspunt.

De op de website vermelde levertijd is bij benadering.

Het bedrijf is niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen in de levering.

Het bedrijf is niet verantwoordelijk voor het herinhuren van elektriciens of bouwers.

NB! Indien u uw bestelling niet binnen de hierboven aangegeven termijn heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.


Prijzen voor thuisbezorging

De verzendkosten binnen Europa worden berekend volgens de tarieven van de koeriersdienst.

Voordat de goederen worden geleverd, spreekt de koerier telefonisch een acceptabel bezorgmoment met u af (werkdagen ma-vr 8:00 - 17:00 uur).

De bezorgkosten zijn niet inbegrepen in de prijs van het product zoals vermeld in de webwinkel.

De verzendkosten worden aan het winkelmandje toegevoegd.

 

Verzameling van goederen

Controleer bij ontvangst van de geleverde goederen de staat van de zending (verpakking), zorg ervoor dat de verpakking niet vervormd of beschadigd is. Als u vermoedt dat het pakket beschadigd of vervormd is, onderteken dan de pakketdocumenten niet en stuur het pakket terug naar de koerier. Als het pakket in orde is, onderteken dan de factuur (cognossement) of een ander overdrachts-acceptatiedocument van de zending. Het ondertekende document is het bewijs dat de bestelde goederen bij u zijn afgeleverd.

Bij aankoop van producten die langer zijn dan 2,4 m, kan het zijn dat de klant zelf voor het lossen moet zorgen.

Retourneren van de goederen

Wij doen ons best om goederen die bij ons zijn gekocht te verpakken. Helaas kan er soms schade ontstaan tijdens het transport. Zelfs als u niet weet of iets beschadigd is of niet, is het altijd goed om foto's te maken van het aangekomen pakket op uw smartphone, u hebt die nodig voor het geval er schade is aan de inhoud.

Als u tekenen van beschadigde verpakking ziet, neem dan de volgende stappen:

1. Maak foto's van het pakket en controleer of de schade zichtbaar is.

2. Pak uw bestelling uit en controleer of er producten beschadigd zijn. Maak een foto van het beschadigde artikel.

3. Als er sprake is van een overtreding, informeer ons dan via e-mail [email protected]

NB! Voor alle claims van beschadigde of kapotte goederen, moet u uw claim binnen één (1) werkdag vanaf de datum van levering indienen. Het bedrijf moet volledige details en beschrijving in schriftelijke vorm ontvangen met bijgevoegde foto's van de beschadigde goederen.

Indien de koper weigert de geleverde goederen in ontvangst te nemen die niet gebrekkig zijn, dient hij de kosten voor het terugzenden van de goederen aan ons te betalen.
Als u verzoeken of opmerkingen heeft over goederenbezorgdiensten, neem dan contact met ons op via e-mail of telefoon. Wij zullen uw wensen zeker overwegen.

Gerelateerde producten

Vergelijkbare producten