Reserveonderdelen - HELO verwarmingselementen
Omschrijving
Verwarmingselementen voor elektrische saunakachels van Helo. De verwarmingselementen zijn ontworpen voor intensief gebruik. Gooi uw oude saunakachel niet weg, hij is mogelijk te repareren! Raadpleeg ons assortiment verwarmingselementen.
Verwarming:
EverReady, SKLE , SKSM, SA, Softhot, Fantasy, Saunatonttu , Pikkutonttu, Rondo , Ringmuur
SEPC 10 - 2,5 kW
SEPC 11 - 2,0 kW
SEPC 12 - 1,5 kW
SEPC 59 - 2,6 kW
SEPC 60 - 0,135 kW
SEPC 62 - 1,0 kW
SEPC 63 - 1,5 kW
SEPC 64 - 2,0 kW
SEPC 65 - 2,67 kW
SEPC 67 - 1.667 kW
SEPC 69 - 0,225 kW
SEPC 70 - 1,7 kW
SEPC 71 - 1,5 kW
SEPC 81 - 2,1 kW
SEPC 82 - 1,5 kW
SEPC 83 - 1,2 kW
SEPC 93 - 1,5 kW
SEPC 94 - 2,0 kW
SEPC 95 - 2,67 kW
SEPC 96 - 3,0 kW
SEPC 120 - 1,4 kW
SEPC 121 - 1,8 kW
SEPC 122 - 1,5 kW
SEPC 164 - 2,0 kW
SEPC 165 - 2,5 kW
SEPC 166 - 1,5 kW
SEPC 168 - 0,105 kW
SEPC 169 - 0,210 kW
SEPC 170 - 1,4 kW
SEPC 171 - 1,8 kW
SEPC 172 - 2,2 kW
SEPC 185 - 1,5 kW
SEPC 186 - 2,17 kW
SEPC 187 - 3,0 kW
SEPC 189 - 2,6 kW
SEPC 191 - 0,26 kW
SEPC 192 - 1,5 kW
SEPC 193 - 2.167 kW
SEPC 194 - 3,2 kW
SEPC 195 - 1,5 kW
SEPC 196 - 2.2267 kW
SEPC 197 - 3,0 kW
SEPC 199 - 2.267 kW
SEPC 200 - 3,5 kW
SEPC 202 - 2,0 kW
SEPC 203 - 2,67 kW
SEPC 209 - 2.267 kW
SEPC 230 - 3,0 kW
SEPC 63 230V - 1,5 kW
SEPC 65B 230V - 3,0 kW
SEPC 65C 230V - 3,3 kW
SEPC 226A - 2.267 kW
SEPC 228A - 3,5 kW
SEPD 146 - 3,4 kW
Technical specification
- Garantie (j.) 2
- Gewicht (kg) 2
Shipping information
De prioriteit van ons bedrijf is om de beste kwaliteit goederen te leveren aan onze klanten, op een voor hen geschikt tijdstip en op de plaats van hun keuze.
Wij verzenden goederen naar alle landen ter wereld. Als u bij het kiezen van het afleveradres het gewenste land of de gewenste stad niet kunt vinden, neem dan contact met ons op via e-mail [email protected] of bel naar het contacttelefoonnummer. De bezorgkosten worden dan individueel berekend.
Bezorging is altijd mogelijk.
Bezorginformatie:
Het voorbereiden van uw bestelling voor verzending duurt 2-3 werkdagen vanaf het moment dat de betaling op de bankrekening van de winkel is ontvangen. Zodra uw bestelling klaar is, wordt deze overgedragen aan de koerier voor bezorging.
Levertijd:
De levertijd bedraagt doorgaans 8 tot 10 werkdagen, maar bij grotere of omvangrijke bestellingen kan de levertijd langer zijn.
Houd er rekening mee dat bestellingen in het weekend en op feestdagen niet worden verwerkt, verzonden of geleverd.
De maximale levertijd bedraagt 4–6 weken.
De levertijd wordt gerekend vanaf het moment dat de bestelling wordt opgehaald en verzonden vanuit ons magazijn. Zodra de bestelling is verzonden, ontvangt de klant een e-mailmelding met alle trackinginformatie van zijn bestelling. De leveringsvoorwaarden kunnen veranderen afhankelijk van de afgelegen ligging van het bestemmingspunt.
De op de website vermelde levertijd is bij benadering.
Het bedrijf is niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen in de levering.
Het bedrijf is niet verantwoordelijk voor het herinhuren van elektriciens of bouwers.
NB! Indien u uw bestelling niet binnen de hierboven aangegeven termijn heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Prijzen voor thuisbezorging
De verzendkosten binnen Europa worden berekend volgens de tarieven van de koeriersdienst.
Voordat de goederen worden geleverd, spreekt de koerier telefonisch een acceptabel bezorgmoment met u af (werkdagen ma-vr 8:00 - 17:00 uur).
De bezorgkosten zijn niet inbegrepen in de prijs van het product zoals vermeld in de webwinkel.
De verzendkosten worden aan het winkelmandje toegevoegd.
Verzameling van goederen
Controleer bij ontvangst van de geleverde goederen de staat van de zending (verpakking), zorg ervoor dat de verpakking niet vervormd of beschadigd is. Als u vermoedt dat het pakket beschadigd of vervormd is, onderteken dan de pakketdocumenten niet en stuur het pakket terug naar de koerier. Als het pakket in orde is, onderteken dan de factuur (cognossement) of een ander overdrachts-acceptatiedocument van de zending. Het ondertekende document is het bewijs dat de bestelde goederen bij u zijn afgeleverd.
Bij aankoop van producten die langer zijn dan 2,4 m, kan het zijn dat de klant zelf voor het lossen moet zorgen.
Retourneren van de goederen
Wij doen ons best om goederen die bij ons zijn gekocht te verpakken. Helaas kan er soms schade ontstaan tijdens het transport. Zelfs als u niet weet of iets beschadigd is of niet, is het altijd goed om foto's te maken van het aangekomen pakket op uw smartphone, u hebt die nodig voor het geval er schade is aan de inhoud.
Als u tekenen van beschadigde verpakking ziet, neem dan de volgende stappen:
1. Maak foto's van het pakket en controleer of de schade zichtbaar is.
2. Pak uw bestelling uit en controleer of er producten beschadigd zijn. Maak een foto van het beschadigde artikel.
3. Als er sprake is van een overtreding, informeer ons dan via e-mail [email protected]
NB! Voor alle claims van beschadigde of kapotte goederen, moet u uw claim binnen één (1) werkdag vanaf de datum van levering indienen. Het bedrijf moet volledige details en beschrijving in schriftelijke vorm ontvangen met bijgevoegde foto's van de beschadigde goederen.
Indien de koper weigert de geleverde goederen in ontvangst te nemen die niet gebrekkig zijn, dient hij de kosten voor het terugzenden van de goederen aan ons te betalen.
Als u verzoeken of opmerkingen heeft over goederenbezorgdiensten, neem dan contact met ons op via e-mail of telefoon. Wij zullen uw wensen zeker overwegen.