Elektrische saunakachel - HARVIA The Wall Combi SW70S 7,0 kW
Model: HSW700400S

Elektrische saunakachel - HARVIA The Wall Combi SW70S 7,0 kW

€ 826.00
Prijzen zijn exclusief verzendkosten
Levertijd
Het product kan een iets andere pasvorm of kleur hebben dan op de foto.

De HARVIA Wall Combi-kachel is ontworpen voor u die van een vochtige saunabad houdt en van de sfeer die de saunageuren creëren. Een sauna met een Wall Combi-kachel met geïntegreerde stoomfunctie is een multisensorische ervaring met een ongeëvenaarde veelzijdigheid. Eén kachel biedt meerdere manieren om van de sauna te genieten. De Wall Combi-kachel past zich aan uw persoonlijke saunavoorkeuren, die van vrienden en familie, aan.

Geniet van de sauna zoals u dat wilt. De Wall Combi saunakachel is een nieuwe kachel met een stoomfunctie in de wandkachelserie, die inmiddels een volwaardige HARVIA-productfamilie is geworden. De geïntegreerde stoomfunctie van de Wall Combi kachel genereert en handhaaft een constante luchtvochtigheid in de sauna – tot op het percentage nauwkeurig. De stoom maakt de saunawarmte aangenamer en zorgt voor een zachte en vochtige badervaring. U kunt geuren toevoegen aan de stenen cup van de saunakachel.

DE WALL COMBI – de nieuwe saunakachel met stoomcabine voor een vochtig en zacht saunabad:
• buitenkant van roestvrij staal.
• duurzaam, langdurig en eenvoudig te onderhouden.
• een aparte, geïntegreerde besturingseenheid voor de stoomregeling aan de voorzijde van de saunakachel.
• Veilige en gemakkelijke afvoer van het stoomwaterreservoir.
• De voorzijde van de Combi-kachel kan volledig worden geopend, zodat het waterreservoir eenvoudig kan worden gereinigd.
• automatisch vullen van het waterreservoir bij de modellen SW45SA , SW70SA en SA90SA.
• aanbevolen regeleenheden: HARVIA C105S Logix en Xenio Combi.
• De stoomproductie kan op de bedieningseenheid in stappen van één graad worden geregeld, ongeacht de temperatuur van de stenen ruimte waarin de kachel staat.
• de kachel kan ook worden gebruikt als een traditionele saunakachel zonder de stoomfunctie.
• een stenen kopje voor geuren aan de voorkant.

Stenen zijn niet inbegrepen

Reserveonderdelen geschikt voor deze kachel:

  • Garantie (j.) 2
  • Land van fabricage Finland
  • Regeleenheid Een aparte besturingseenheid is vereist, Vereist een aparte besturingseenheid
  • Vermogen (kW) 7
  • Aanbevolen saunagrootte (m³) 6 - 9
  • Afmeting breedte (mm) 380
  • Afmeting hoogte (mm) 710
  • Afmeting diepte (mm) 355
  • Afmeting steen (cm) 5 - 10
  • Steencapaciteit max. (kg) 20
  • Gewicht (kg) 12
  • Kleur Roestvrij staal
  • Veiligheidsafstand tot voorzijde (mm) 20
  • Veiligheidsafstand zij- en achterkant / hout en stenen (mm) 70 - 70
  • Veiligheidsafstand van bovenvlak tot plafond min. (mm) 1200

De prioriteit van ons bedrijf is om de beste kwaliteit goederen te leveren aan onze klanten, op een voor hen geschikt tijdstip en op de plaats van hun keuze.

Wij verzenden goederen naar alle landen ter wereld. Als u bij het kiezen van het afleveradres het gewenste land of de gewenste stad niet kunt vinden, neem dan contact met ons op via e-mail [email protected] of bel naar het contacttelefoonnummer. De bezorgkosten worden dan individueel berekend.

Bezorging is altijd mogelijk.

Bezorginformatie:
Het voorbereiden van uw bestelling voor verzending duurt 2-3 werkdagen vanaf het moment dat de betaling op de bankrekening van de winkel is ontvangen. Zodra uw bestelling klaar is, wordt deze overgedragen aan de koerier voor bezorging.
Levertijd:
De levertijd bedraagt doorgaans 8 tot 10 werkdagen, maar bij grotere of omvangrijke bestellingen kan de levertijd langer zijn.
Houd er rekening mee dat bestellingen in het weekend en op feestdagen niet worden verwerkt, verzonden of geleverd.
De maximale levertijd bedraagt 4–6 weken.

De levertijd wordt gerekend vanaf het moment dat de bestelling wordt opgehaald en verzonden vanuit ons magazijn. Zodra de bestelling is verzonden, ontvangt de klant een e-mailmelding met alle trackinginformatie van zijn bestelling. De leveringsvoorwaarden kunnen veranderen afhankelijk van de afgelegen ligging van het bestemmingspunt.

De op de website vermelde levertijd is bij benadering.

Het bedrijf is niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen in de levering.

Het bedrijf is niet verantwoordelijk voor het herinhuren van elektriciens of bouwers.

NB! Indien u uw bestelling niet binnen de hierboven aangegeven termijn heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.


Prijzen voor thuisbezorging

De verzendkosten binnen Europa worden berekend volgens de tarieven van de koeriersdienst.

Voordat de goederen worden geleverd, spreekt de koerier telefonisch een acceptabel bezorgmoment met u af (werkdagen ma-vr 8:00 - 17:00 uur).

De bezorgkosten zijn niet inbegrepen in de prijs van het product zoals vermeld in de webwinkel.

De verzendkosten worden aan het winkelmandje toegevoegd.

 

Verzameling van goederen

Controleer bij ontvangst van de geleverde goederen de staat van de zending (verpakking), zorg ervoor dat de verpakking niet vervormd of beschadigd is. Als u vermoedt dat het pakket beschadigd of vervormd is, onderteken dan de pakketdocumenten niet en stuur het pakket terug naar de koerier. Als het pakket in orde is, onderteken dan de factuur (cognossement) of een ander overdrachts-acceptatiedocument van de zending. Het ondertekende document is het bewijs dat de bestelde goederen bij u zijn afgeleverd.

Bij aankoop van producten die langer zijn dan 2,4 m, kan het zijn dat de klant zelf voor het lossen moet zorgen.

Retourneren van de goederen

Wij doen ons best om goederen die bij ons zijn gekocht te verpakken. Helaas kan er soms schade ontstaan tijdens het transport. Zelfs als u niet weet of iets beschadigd is of niet, is het altijd goed om foto's te maken van het aangekomen pakket op uw smartphone, u hebt die nodig voor het geval er schade is aan de inhoud.

Als u tekenen van beschadigde verpakking ziet, neem dan de volgende stappen:

1. Maak foto's van het pakket en controleer of de schade zichtbaar is.

2. Pak uw bestelling uit en controleer of er producten beschadigd zijn. Maak een foto van het beschadigde artikel.

3. Als er sprake is van een overtreding, informeer ons dan via e-mail [email protected]

NB! Voor alle claims van beschadigde of kapotte goederen, moet u uw claim binnen één (1) werkdag vanaf de datum van levering indienen. Het bedrijf moet volledige details en beschrijving in schriftelijke vorm ontvangen met bijgevoegde foto's van de beschadigde goederen.

Indien de koper weigert de geleverde goederen in ontvangst te nemen die niet gebrekkig zijn, dient hij de kosten voor het terugzenden van de goederen aan ons te betalen.
Als u verzoeken of opmerkingen heeft over goederenbezorgdiensten, neem dan contact met ons op via e-mail of telefoon. Wij zullen uw wensen zeker overwegen.

Gerelateerde producten

Vergelijkbare producten